Naprawa pomp wtryskowych zwykłych i elektronicznych DIESLA

 

Naprawiamy i regenerujemy wszelkiego rodzaju pompy wtryskowe do:
samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, maszyn budowlanych i ciągników rolniczych.

pompa wtryskowa

Bosch, Nippon Denso, Zexel, Stanadyne, WSK Ursus,
Motorpal, Lucas/ Delphi: DPA DPC DPS, Delphi CAV itd.

 

  • naprawa, regulacja i wymiana pomp rzędowych, rotacyjnych i elektronicznych typu EDC, VE, P i H
  • naprawa, regulacja i wymiana pomp typu VP 29/30/44
  • naprawa pomp wysokociśnieniowych Common Rail : CP1, CP2, CP3, CP4, CP4E – fazowane (BOSCH, DENSO, DELPHI, SIEMENS-CONTINENTAL)
  • naprawa pompowtryskiwaczy UIS i PLD
  • naprawa wtryskiwaczy Common Rail
  • elektronika silnika
  • regulacja i wymiana wtryskiwaczy
  • wymiana zaworków
  • naprawa regulatora
  • naprawa pompki zasilającej
  • naprawa przestawiacza kąta

Stanowisko probiercze Bosch EPS 807/815

Urządzenia pod każdym względem spełniają wymagania normy ISO 4008. Modułowa budowa umożliwia optymalne dostosowanie do specyficznych wymagań użytkownika

Rosnące ciśnienia wtrysku, większe średnice elementów, nowe rodzaje pomp wtryskowych oraz układów wtryskowych (np. pomp typu H, tj. pomp rzędowych ze zmianą początku tłoczenia za pomocą skoku suwaka) powodują wzrost wymagań stawianych urządzeniom do badania pomp wtryskowych, a tym samym podniesienie ich mocy: EPS 807 (7,5 kW), EPS 815 (15 kW).

System pomiarowy 12-cylindrowy gwarantuje uniwersalne zastosowanie.
Ograniczenie powstającej mgły olejowej i oparów jest korzystne dla środowiska i komfortu obsługi.  Nadzwyczajnie równomierna praca oraz stabilizacja prędkości obrotowej zapewniają dużą precyzję powtarzalności szczególnie podczas fazy wtrysku: bezpośredni napęd duży moment bezwładności = 1,5 kgm2 ekstremalnie krótki czas regulacji prędkości obrotowej < 200 µs

 

Wysoki komfort obsługi i duża dokładność pomiarowa: – regulacja prędkości obrotowej < ± 0,25% ± 1 – regulacja położenia < 0,1°
Bezobsługowy napęd o dużej sprawności. Kompensacja ciężaru w pionie podczas regulacji systemu pomiarowego znacznie ułatwia pracę.
Dłuższy okres trwałości, ponieważ nie jest konieczna operacja przeginania przewodów pomiarowych (system pomiarowy daje się przestawiać we wszystkich trzech płaszczyznach).
Łatwą obsługę zapewniają: zintegrowany obrotomierz, licznik wtrysków oraz regulator temperatury.

Stanowisko probiercze SPP – 408/ 412

Stanowisko probiercze SPP jest przeznaczone do badania i regulacji wszelkich typów pomp wtryskowych rzędowych i rozdzielaczowych silników wysokoprężnych, również turbodoładowanych.

Zakres stosowania pomiarów i czynności regulacyjnych pomp wtryskowych, pomiar wielkości dawek paliwa dla różnych prędkości obrotowych wałka krzywkowego pompy

a/ dawki rozruchowej
b/ dawki biegu jałowego
c/ dawki pomiarowej wyznaczającej tzw. charakterystykę dawkowania pompy wtryskowej
d/ początku i końca korekcji ujemnej i dodatniej

pomiar prędkości obrotowej początku i końca wyłączania dawki paliwa
pomiar i regulacja początku tłoczenia i odstępów kątowych pomiędzy poszczególnymi sekcjami pompy
pomiar rozrzutu dawek paliwa
badanie i pomiar podciśnienia ssania, ciśnienia tłoczenia i wydajności pompy zasilającej.