Common Rail

Naprawa układów COMMON RAIL

Oferujemy diagnostykę, naprawę i regulację systemów Common Rail (CRS – Common Rail System) typu TDI, TDCi, HDI, CD, CDI, DCi, CRDi, CDTi, CTDi, i-CTDi, CiTD, JTD, MultiJet, D-4D, VCDi,.

Common Rail to nowoczesna wersja systemu bezpośredniego wtrysku paliwa w silnikach Diesla.
W systemie tym wtrysk odbywa się pod znacznie wyższym ciśnieniem
(nawet o około 10 razy wyższym niż ma to miejsce w klasycznych układach wtryskowych).

Maszyny którymi dysponujemy:

Próbnik wtryskiwaczy Bosch EPS 200

EPS 200 – Elektroniczny próbnik do sprawdzania:

· pompowtryskiwaczy UI poprzez adapter mocujący
· wtryskiwaczy 1- i 2-sprężynowych
· wtryskiwaczy DHK (wtryskiwacz standardowy kompletny) z NBF (czujnik wzniosu igły)
· wtryskiwaczy stopniowych
· wtryskiwaczy elektromagnetycznych CRI i CRIN
· wtryskiwaczy innych producentów, standardowych i CRI
z wbudowanym układem odsysania i zaprogramowanym urządzeniem do przepłukiwania

Cechy charakterystyczne EPS 200
Kompaktowy próbnik stołowy, pracujący w środowisku Windows
Automatyczny przebieg badania
Intuicyjnie obsługiwany panel sterowania w postaci ekranu dotykowego
(możliwość obsługi także z klawiatury)
Zintegrowana baza danych do zapisywania wyników pomiarowych oraz informacji o klientach
Ocenianie wtryskiwaczy UI i DHK na gwarancji
Badanie szczelności kompletnych wtryskiwaczy (elektryczne badanie przecieków)
Badanie szczelności gniazd (optyczne badanie przecieków w rozpylaczu)
Elektryczne badanie „chrypienia“
Badanie elektromagnetycznych wtryskiwaczy CRI / CRIN oparte na pomiarze dawkowania na biegu jałowym, na pełnym obciążeniu i wielkości przepływu powrotnego

Naprawa wtryskiwaczy Common Rail obejmuje:

1. Sprawdzenie wtryskiwacza przed naprawą

  • wstępna ocena stanu wtryskiwacza, sprawdzenie wydajności na stole probierczym, kontrola prawidłowości pracy obwodu elektrycznego.

2. Demontaż wtryskiwacza

  • czyszczenie wszystkich elementów wtryskiwacza metodą ultradźwiękową
  • weryfikacja elementów wtryskiwacza przy użyciu specjalistycznych narzędzi
  • kontakt z klientem i uzgodnienie zakresu i kosztów naprawy
  • wymiana zużytych części wtryskiwacza na nowe – orginalne
  • montaż części i podzespołów wtryskiwacza z użyciem specjalistycznych narzędzi
  • regulacja poszczególnych parametrów wtryskiwacza zgodnie z danymi producenta

3. Komputerowy test wtryskiwacza

  • przeprowadzenie wysokociśnieniowego testu szczelności z pomiarem przelewu bez wysterowania wtryskiwacza
  • pomiar dawki wtryskowej i przelewu przy pełnym obciążeniu
  • pomiar dawki wtryskowej przy częściowym obciążeniu
  • pomiar dawki wtryskowej na biegu jałowym
  • test rozpylacza (końcówki)
  • kodowanie wtryskiwacza
  • komputerowy wydruk parametrów wtryskiwacza

Na naprawione pompy i wtryskiwacze udzielamy gwarancji bez limitu kilometrów

Pompa Common Rail Typu CP1 :

Wtryskiwacze Common Rail :